مرکز تلفن ویپ چیست؟

استفاده از مرکز تلفن VoIP یکی از جوانترین و نوآورانه‌ترین روش‌های ارتباطات کسب‌وکاری است که به طور چشمگیری تاثیرگذاری بر کسب‌وکارها داشته و اهمیت بسیاری دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از مرکز تلفن VoIP کاهش هزینه‌های ارتباطات است. تماس‌های VoIP به صورت دیجیتال انجام می‌شوند و بر بستر شبکه انتقال می‌یابند که به شما اجازه می‌دهد تا هزینه‌های تماس درون سازمانی را به شکل قابل توجهی کاهش دهید.

مرکز تلفن VoIP به کسب‌وکارها انعطاف‌پذیری بیشتری در مدیریت ارتباطات خود می‌دهد. شما می‌توانید از هر کجا و هر زمانی به شماره‌های VoIP دسترسی داشته باشید و تماس‌های خود را مدیریت کنید. مرکز تلفن VoIP امکانات پیشرفته‌ای را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند، از جمله تماس‌های ویدیویی، مسج و اشتراک‌گذاری فایل. این امکانات به بهبود ارتباطات داخلی و خارجی کمک می‌کنند. با مرکز تلفن VoIP، شما می‌توانید به طور همزمان چندین کانال تماس داشته باشید و از تماس‌های همزمان برای خدمت‌رسانی به مشتریان بهره‌برداری کنید.

مزایا و امکانات راه‌اندازی مرکز تلفن ویپ


امکان اتصال به گوشی همراه
بدون محدودیت جغرافیایی
انعطاف و توسعه‌پذیری نامحدود
کاهش هزینه‌های مخابراتی
قابلیت یکپارچه‌سازی نرم‌افزار‌ی
ارتباط درون سازمانی بین شعب
مدیریت و نظارت بر مکالمات
خرید خطوط 4 و 5 رقمی

تاثیر استفاده از VOIP در افزایش راندمان سازمان

به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها پرسیده می‌شود که چگونه استفاده از سیستم‌های مدیریت مرکز تماس تأثیرگذار است. این سوال معمولاً زمانی مطرح می‌شود که یک مدیر آگاه از اهمیت مدیریت مرکز تماس و نقش آن در بهبود کارایی و افزایش فروش سازمان می‌شود. ما در مدرن به این موضوع توجه کرده‌ایم و برخی از مزایای استفاده از سیستم مدیریت مرکز تماس را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

یکی از نکاتی که یک شرکت باید در انتخاب مرکز تلفنی در نظر بگیرد این است که چه تغییراتی در هزینه‌های جاری شرکت ایجاد می‌شود و چه تأثیری در کارایی و فروش سازمان دارد.

مراکز تلفنی تحت شبکه به دلیل استفاده از تکنولوژی دیجیتال، قابلیت‌های بی‌نظیری مانند ارسال پیام خوش‌آمدگویی و ایجاد سیستم‌های نظرسنجی مشتریان را فراهم می‌کنند. این امکانات باعث افزایش کیفیت خدمات و در نتیجه ارتقاء رضایت مشتری و درآمد می‌شود. در مقابل، مراکز تلفنی آنالوگ در بسیاری از موارد تنها توانایی رفع نیازهای ابتدایی تلفنی یک سازمان را دارند.

برخی از تجهیزات راه‌اندازی VOIP


مراحل سفارش مرکز تلفن VOIP

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
1 تحلیل و بررسی پروژه
2 تنظیم و انعقاد قرارداد
3 ارائه پیش پرداخت قرارداد
4 خرید تجهیزات و اجرای پروژه
5 تحویل نهایی پروژه